Monday, March 10, 2008

1 HarI laGi

apakah persediaan aku untuk menempuh esok hari???
bagaimana perasaan aku selepas memperoleh keputusan???
adakah aku boleh menerima keputusan tu nanti???
atau aku akan jatuh terduduk disebabkan aku mendapat kptsn yang tak dijangka....
bagaimana pula aku selepas ini???
ke mana???
ke matrikulasi atau terus buat diploma ke ipt atau ke maktab perguruan????
kos apa pula yang akan aku pilih???
farmasi @ perubatan @ pendidikan @ perundangan @ kejuruteraAN ????

TIDAKKKKK
SEgalanya akan terjawab esok .......
esookk adalah penentu hidup aku 30 tahun akan datang.....
moga yang terbaik akan ku perolehi esok,ya Allah....
aku akui kelemahan diri.....
aku insafi kekurangan ini.....
aku kesali kejahilan ini .....
kasih sayang dan petunjuk dari Mu amat aku perlukan untuk melayari kehidupan ku ini......
BUAT MAK DAN AYAH,INSYALLAH YANG TERBAIK AKAN KU HADIAHKAN.....


HIDUP KHAIRULBARIAH !!!!!! (hehe...nak sedapkan hati jer tu...)

No comments: