Wednesday, March 12, 2008

ALhAMDULILLAh wa SyuKUrillah




akhirnya aku dapat juga keputusan spm ku...alhamdulillah aku memperoleh 7A 4B...SEKARANG NI HANYA YANG AKU FIKIR HANYALAH KEBESARAN ALLAH DAN PENGORBANAN IBU BAPAKU...
Terima kasih ya allah kerana engkau telah mendengar rintihan ku setiap hari...terima kasih mak n ayah kerana telah memberikan aku ilmu pengetaHUAN di dunia dan akhirat....akak telah berjaya menghadiahkan keputusan yang agak cemerlang pada mak n ayah...insyaallah akak akan berusaha untuk belaJAr dengan lebih tekun lagi di peringkat tinggi nanti...
kepada adik,along n angah yang banyak memberikan semangat untuk aku gigih berusaha...buaT ibu dan bapa saudaraku terutama busu n pakngah yang banyak memberi bantuan kepadaku samaada dari segi kewangan mahupun kata-kata motivasi...

buat sahabat2 ku akan aku ingat kalian hingga akhir nyawaku...tapi malangnya tadi tak dapat jumpa ngan diorang sebab datang lewat...kat sini bolehlah tengok keputusan penuhku...
BM : 1A
BI : 3B huhu
Agama : 1A
Sejarah : 1A
Mathematics : 1A
Add math : 2A
ICT : 1A
Physics : 3B HUHUHU
Chemistry : 2A
Biology : 3B
EST : 4B
BOLEHLAKAN....
ALHAMDULILLAH WA SYUKURILLAH


No comments: